veckans babe

Hello alla våra bloggläsare.
Nuså uppdaterar vi vår blogg igen efter ett litet uppehåll över helgen.
Veckan ser ut som vanligt. Flygarna tycker för mycket om varandra och brottas och har sig i korridoren.
Kuddar far och svetten rinner här på internatet.

Även andra roliga saker händer som idag fick jag (victoria) en potatis på mig i matsalen.
Trevligt. Kladda ner hela väskan och Ida och maja tyckte det var jättekul.
Inte trevligt.

Träningen idag var cepebajsjobbig. Vi bastade och hoppade på bollar.
Vi tar efter golfarna och de är faktiskt riktigt jobbigt. ( hehe )

Nu på kvällen har vi luffsat runt och tänkt ut en ny grej som ska locka läsare.
Här kommer den:

Veckans babe.    LeffmaisterN




/Maja, Ida och Victoria.
Det är inte lätt när det är svårt.
Men det är skönt när det är hårt.


Kommentarer
Postat av: LeffmeisterN

hahahaah^^ fan va snygg:P

jag känner mig hedrad!

2009-09-11 @ 14:55:22
Postat av: mackan

min kille det dära! :D mitt citat ni snott med! :P:P

2009-09-11 @ 15:04:31
Postat av: amanda

grr! muskler maja, jag börjar gilla eran blogg mer och mer! (y)



mer muskler åt folket!!

får komma ner snart känner jag

2009-09-17 @ 18:07:22
URL: http://amaandab.blogg.se/
Postat av: oliver larsson

haha, nice blogg! snor det citatet!

2009-09-19 @ 21:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0