you will never get this lalalalala

ooooh, här luktar de kiss. alltid annars har det luktat rök. jävla rökare.



måste bara få påpeka att det är jäkligt kallt ute nu asså.
fryser knäna av oss.

igår så skrämde vi leffmaistern. han blev rädd och sprang nästan iväg med mitt huvud (victoria)
jag dog nästan och koffe bara skrattade. förnedrande.
vi håller på att lista ut ett riktigt leessskigt namn till leffe och de bästa hitintills är spegelpojken
( han blir rädd när han ser sig själv i spegeln ) hehe

igår såg vi borat, och idag tillägnar vi honom en dikt.

borat är trevlig kille.
en kille med hårig pille...
eller jag vet inte jag blundade i dem scenerna (vic)
men ida och maja som kollade sa att de va så

okey, back to work.
han kanske är ett riktigt snille.
men med en väldigt hårig pille...

fan detta går inte...
vi skiter i de.

Veckans babe. Felix för han fyllde 16 år igår =D

Dikt till felix;

feelix är en väldigt duktig kille
med ....
fan detta går inte asså
ordföråret är påtok för litet.

och nu innan inlägget är slut vill bara jag (vic) och ida tillägga att vi inte är så jekla tröga.
bäst resultat på historian. kempe great :D

/Victoria,Ida & Maja

Shake and bake!


Kommentarer
Postat av: Kinky-B

Snygg e han ju inte :P

2009-10-05 @ 16:17:32
Postat av: leffe

ja får fan försvara mig.

de va ju inte meningen att jag skulle bli rädd för mina egna rövarhistorier.

å de e fan läskigt med speglar.

för övrigt borde ju CC ha spö för den bilden.

jävla kul ändå:)

hjärta

2009-10-05 @ 16:29:54
Postat av: noclas

när får jag va med :O heuheu

2009-10-11 @ 23:28:44
Postat av: De ökända

Fan vad dåliga ni är på att uppdatera, skärpning i fortsättningen annars blir det smisk

2009-11-26 @ 00:57:11
URL: http://roomeighteenandtwentyfive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0