hällde ut vatten...

pikautchuuu, jag väljer dig!

jahapp här sitter vi mätta och glada och lyssnar på julmusik.
och planerar julfesten vi ska ha här på boendet. smarrit! :D

hänt mycket under veckan..
men söndags är lätt något man ska komma ihåg.
det blev först paradise hotel, sedan en super läskig skräckfilm.
efteråt gick jag (vic) in till mig, men de tog inte lång tid innan jag ringe in till ida och maja och frågade om jag fick sova där... :D
och hoppsan de va visst fler där inne som inte kunde sova. (Leif och Makkis)
4st i sängen och vickan på golvet vid kylen.
de va lite kallt så de blev inte så mycket sömn den natten...
dessutom snarkade Ida jeeeetehögt och Leif också.

Vi va lite sledna i skolan och under historialektionen somnade vickan under tiden att hon antecknade.
Så orden hoppade av raderna då och då. Sen helt plötsligt när vi snackade om kungar stod det
: Hällde ut vattnet !?
klapp på axlen att man både kan sova och skriva samtidigt.
Ida däremot hade lite problems med texten. Hon kunde ju inte läsa texten som Mattias strukit över..
KONSTIGT!?;D
Sen klagade hon på engelskan idag att hon inte hade någon aoutline. Men när hon fick tilbaka ett papper som hon lämnat in så va visst den på baksidan. ooups. pinit.

Även maja och ida har haft lite funderingar på hur dem tror att människan ser ut om 100år
resultatet blev skalliga, inga tänder och feta...

Pågrund av sömnlöshet denna veckan drömde jag om kattungar innan träningen.
bästa drömmen någonsin kan jag ju lugnt säga.



Veckans babe; Lilla gus (L)


Är du på?
Ja jag e på.


Kommentarer
Postat av: de ökända

bädda sängarna förhilvide! e ni på?

2009-11-26 @ 16:23:03
URL: http://roomeighteenandtwentyfive.blogg.se/
Postat av: STARCUbE

fan vad söt han är..



(läääskig film)

2009-11-28 @ 12:20:18
Postat av: Anonym

vi e på, e alla på? :D

2009-11-28 @ 13:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0